Εγγραφές στην Α΄ Δημοτικού





Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις εγγραφών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021 θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 29 Μαΐου 2020

 

Τη σχολική χρονιά 2020-2021 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2014 έως και 31-12-2014.

 

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών θα πρέπει να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/).

 

 Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.


Οι εγγραφές θα γίνονται καθημερινά 9:00 – 11:00 μετά από  τηλεφωνικό ραντεβού στο 2810239611

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

1.       Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου  (από το Νηπιαγωγείο)

2.       Α.Δ.Υ.Μ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/-τριας), δίνεται από το σχολείο και επιστρέφεται συμπληρωμένο από ιατρό.

3.       Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

4.        Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.


 ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ




 rsz mouse 311299 960 720

  Ενημερωτικό υλικό σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο:


-Συμβουλές χρήσης του διαδικτύου

-Συμβουλές για γονείς

-Ενημέρωση για Εκπαίδευση εξ αποστάσεως

-Ενημέρωση για Ασφαλή εξ αποστάσεως εργασία

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ


Ηράκλειο 30/3/2020
Προς τις Σχολικές Μονάδες που υποστηρίζονται από το Δίκτυο της ΕΔΕΑΥ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία με ένα αόρατο εχθρό για την ανθρωπότητα, η χώρα μας δίνει τη δική της μάχη.
Είναι ανθρώπινο για τον καθένα μας να αποτελεί κρίκο μιας συλλογικής συνέχειας και αυτό λειτουργεί θεραπευτικά και μεταφέρεται υποστηρικτικά.
Είναι ζήτημα ψυχικής ωρίμανσης τα μέλη της σχολικής κοινότητας να συμμετέχουν με ασφάλεια και συνειδητά να αντιστέκονται στο πρόβλημα που πλήττει τη δημόσια υγεία.
Η καθημερινή διαδικτυακή επικοινωνία των εκπαιδευτικών με τους μαθητές τους  αυτή την περίοδο, λειτουργεί αντισταθμιστικά ώστε η κοινωνική απόσταση των ημερών να ενδυναμώνει τις σχέσεις, να μειώνει και να καθησυχάζει την  παιδική ανασφάλεια και το φόβο.
Η διασφάλιση της παιδαγωγικής πράξης κλήθηκε σε χρόνο μηδέν να καλυφθεί με τα σύγχρονα επικοινωνιακά μέσα ώστε να διατηρηθεί σε αξιοπρεπές επίπεδο η σχέση δασκάλου μαθητή  και σχολείου οικογένειας.
Οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν αδιάκοπα να ανταποκριθούν με επάρκεια στο διδακτικό τους έργο μέσα από τη σύγχρονη και ασύγχρονη διαδικασία, προς όφελος των μαθητών τους παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες.
Η  προσπάθεια των εκπαιδευτικών  για μια ποιοτική καθημερινή επικοινωνία νοηματοδοτεί το ενδιαφέρον τους για τα παιδιά  με σκοπό τη συνέχεια μιας ολιστικής εκπαιδευτικής επιτυχίας.
  Γονείς και μαθητές πάρα τις σύνθετες δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν με τον υποχρεωτικό περιορισμό μέσα στο σπίτι  ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα των εκπαιδευτικών μιας και η «φωνή» του δασκάλου  λειτουργεί καθησυχαστικά έστω και με αυτό τον τρόπο.
Τα παιδιά αισθάνονται ήρεμα όταν νιώθουν ασφάλεια. Το διάστημα αυτό  το χρειάζονται λίγο περισσότερο ιδιαίτερα από πρόσωπα που αγαπούν και εμπιστεύονται.
Σε αυτή την πολυεπίπεδη  διαδικασία οι οικογένειες υποστηρίζουν τα παιδιά τους με όποια γνώση διαθέτουν.  Παρόλο την προσπάθεια όλων να ανταπεξέλθουν σε αυτή την απρόσμενη συνθήκη , η διάρκεια του περιορισμού στο σπίτι, εύκολα μπορεί να ανασύρει κρυμμένους φόβους, δυσκολίες και εντάσεις.
 Από την πρωτόγνωρη αγχώδη κατάσταση που αντιμετοπίζει κάθε σπιτικό, επιθυμούμε να βγούμε με τις λιγότερες φυσικές απώλειες αλλά κυρίως να κρατήσουμε σε υψηλό επίπεδο την ψυχική μας ανθεκτικότητα.
Η θετική στάση, η ψυχραιμία, η υπομονή, η αισιοδοξία των ενηλίκων ( γονιών και εκπαιδευτικών)  αντανακλάται  στα παιδιά. Το να αντέξουμε  το οφείλουμε στα ίδια τα  παιδιά, αλλά πρωτίστως στον εαυτό μας, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες μας, στη συνέχεια να φιλτράρουμε την όποια πληροφορία μας αγχώνει, μας αποδιοργανώνει, μας αφαιρεί τη δημιουργικότητα, μας θλίβει, μας καθιστά παθητικούς δέκτες. Το στρες παρεμποδίζει τη λήψη αποφάσεων, αυξάνει τον παρορμητισμό και τις συγκρούσεις με τους γύρω μας.
 Σε καταστάσεις κρίσης πρωτίστως σημαντικό και αναγκαίο είναι να είμαστε  καλά θωρακισμένοι, από οτιδήποτε μπορεί να διαταράξει τον ψυχισμό μας και να μειώσει τη λειτουργικότητα μας. Πολλές φορές αδυνατούμε  να το αντιμετωπίζουμε μόνοι μας.
Ως ΕΕΠ του σχολείου αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής κοινότητας, εστιάζουμε στην ψυχική και  συναισθηματική ισορροπία των οικογενειών. Το διάστημα που τα σχολεία παραμένουν κλειστά  επιδιώκουμε με τρόπο αποδοτικό αποτελεσματικό και θετικό την εύρυθμη λειτουργία της οικογένειας μετά τις απρόσμενες αλλαγές.
Με ευθύνη στο συμβουλευτικό μας έργο το οποίο επιτελούμε στη σχολική μονάδα από την έναρξη του σχολικού έτους,  σας υπενθυμίζουμε ότι το σχολείο υποστηρίζεται σε εβδομαδιαία βάση από την ψυχολόγο Μανδυλά Μαρία  και την κοινωνικό λειτουργό Καλούδη Σοφία μέλη του δικτύου ΕΔΕΑΥ(Επιτροπή Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και  Υποστήριξης).
Σύμφωνα με την αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα, «Μένουμε Σπίτι»  συμμετέχουμε με τη σειρά μας ενεργά, συνειδητά, υπεύθυνα  με ασφάλεια και σεβασμό στη δημόσια υγεία.
Κατανοούμε τη νέα καθημερινή πραγματικότητα  που βιώνουμε ως ομάδα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε σε οικογένειες και προσωπικό του σχολείου με τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να παρέχουμε υπηρεσίες συμβουλευτικής με στόχο την αποτελεσματική καθοδήγηση στη διαχείριση της κρίσης, την εφαρμογή προτάσεων σε ζητήματα που απασχολούν τα άτομα και τις  οικογένειες τους στην παρούσα συνθήκη.
 Ενημερώνουμε  γονείς και συναδέλφους που επιθυμούν ή χρειάζονται συμβουλευτική υποστήριξη μπορούν να επικοινωνήσουν με την ψυχολόγο ή την κοινωνική λειτουργό μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – e-mail  (dreamwithinadream85@hotmail.com  ή sofiak72@yahoo.gr).
Σε περίπτωση που κάποιος δε διαθέτει λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – e-mail, μπορεί να απευθυνθεί αρχικά στη διεύθυνση του σχολείου και στη συνέχεια θα έρθουμε άμεσα σε επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.
Είναι σπουδαίο και ανθρώπινο  αν και είμαστε μακριά να νιώθουμε κοντά.

Μαζί στην προσπάθεια
Μανδυλά Μαρία Ψυχολόγος ΠΕ23
Καλούδη Σοφία Γεωργία ΠΕ30

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ


23ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ                               
                                                                                                           Ηράκλειο 31/03/2020

Θέμα: Ενημέρωση για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,
Στο πλαίσιο για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, το σχολείο μας καταβάλει σημαντική προσπάθεια για την προετοιμασία υλικού σε όλα τα μαθήματα που θα είναι διαθέσιμα μέσω ασύγχρονης  τηλεκπαίδευσης . Η πλατφόρμα η οποία επιλέχτηκε είναι το e me. 

Οι μαθητές οφείλουν να μπουν στην  πλατφόρμα  με  τους  κωδικούς  τους  και  να ενεργοποιήσουν  την εγγραφή τους χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του από το σχολικό δίκτυο (Όνομα Χρήστη και Κωδικό Πρόσβασης) https://e-me.edu.gr  (Απλή είσοδο στην πλατφόρμα). Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή  θα πάρετε νέες οδηγίες για την περιήγηση  και τη συμμετοχή στα μαθήματα. Οι δάσκαλοι θα προσκαλέσουν τους μαθητές και αυτοί θα πρέπει να κάνουν αποδοχή της πρόσκλησης (θα δείτε ειδοποίηση πάνω δεξιά στο καμπανάκι), για να ξεκινήσει η αλληλεπίδραση.
Οδηγίες εισόδου στην πλατφόρμα e me μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=_Y8J3qCPCUo

Να σημειώσουμε, όπως θα έχετε αντιληφθεί κι εσείς, ότι λόγω υπερβολικού φόρτου, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο παρουσιάζει προβλήματα δυσλειτουργίας και καθυστερήσεις, οι οποίες δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο το έργο μας. Ελπίζουμε ότι η κατάσταση θα εξομαλυνθεί σύντομα.
 
Σας υπενθυμίζουμε ότι για την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση απαιτείται ο κάθε μαθητής να έχει λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Οπότε, όσοι δεν έχετε ήδη ανοίξει λογαριασμό, να  συνδεθείτε  στην  παρακάτω  διεύθυνση  και  να  κάνετε  εγγραφή  του  παιδιού  σας, συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα:https://register.sch.gr/students/admins/studentsNew.php Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε δυσκολίες επικοινωνήστε στο τηλέφωνο του σχολείου 2810239611.

Τα στοιχεία που ζητούνται είναι ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, ΗΜΕΡ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΑΜ (σας έχει σταλεί) , ΣΧΟΛΕΙΟ (που για το σχολείο μας θα επιλέξετε: 23ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ –Περιοχή ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ), ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΗΔΕΜΟΝΑ, Email ΚΗΔΕΜΟΝΑ, ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΗΔΕΜΟΝΑ).
 Μετά  την  ολοκλήρωση  της  εγγραφής  θα  πρέπει  να  σημειώσετε  το  όνομα  χρήστη (username)  και  τον  κωδικό  πρόσβασης  (password)  που  δώσατε  προκειμένου  να  τα χρησιμοποιείτε κάθε φορά για σύνδεση.

Επίσης γνωρίζουμε ότι η επικοινωνία με τους δασκάλους ούτως ή άλλως έχει αρχίσει με άλλους τρόπους (προσωπικά mail, viber, messanger κλπ) και η οποία θα συνεχιστεί για όσο καιρό χρειαστεί.

Θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε σχετικά με τις νεότερες εξελίξεις. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόηση.
                                                               
Η ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ
23ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Διαγωνισμός ΒΕBRAS

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό ΒΕBRAS από 18/11/2019 έως 29/11/2019 με τους μαθητές των Γ’ Δ', Ε', ΣΤ' τάξεων. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός υλοποιείται για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα  και έχει σκοπό την προώθηση της Πληροφορικής (ή Επιστήμης των Υπολογιστών) και της Υπολογιστικής Σκέψης μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών όλων των ηλικιών.


Επίσκεψη στα Δύο Αοράκια


Στις 22 Νοεμβρίου οι Ε1, Ε2 και ΣΤ1 τάξεις του σχολείου μας επισκέφθηκαν τα Δύο Αοράκια για να συμμετάσχουν στη φετινή "Γιορτή Αθλητισμού" στη μνήμη του πρωταθλητή ποδηλασίας ΑμεΑ Γιώργου Σηφάκη.

Διοργανωτής ήταν ο Αθλητικός Σύλλογος ΠΑΛ.ΕΥ.Ε. με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου, ενώ το παρών έδωσαν η Χρυσή Ολυμπιονίκης και Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδη και ο Ομοσπονδιακός προπονητής άρσης βαρών σε πάγκο, Δημήτρης Ιωαννίδης.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να δωθεί η δυνατότητα στους μαθητές να κατανοήσουν τις συνέπειες των τροχαίων ατυχημάτων, να αντιληφθούν το πόσο σημαντική είναι η σωστή οδική συμπεριφορά, αλλά και να γνωρίσουν, να δοκιμάσουν