ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

   




 
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  για  τις  ΕΓΓΡΑΦΕΣ  στην  Α΄  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

για το σχολικό έτος   2022-2023

 

Οι  ΕΓΓΡΑΦΕΣ στην Α΄ Τάξη, θα γίνονται από 01– 20 Μαρτίου

 8:30 – 10:30 π.μ. μετά από τηλεφωνικό ραντεβού στο 2810239611

 

Επισημαίνεται ότι τη σχολική χρονιά 2022-2023 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2016 έως και 31-12-2016

 

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών θα πρέπει να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του COVID 19, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ στην Α΄Δημοτικού

1.     Αίτηση γονέα με Υπεύθυνη δήλωση στοιχείων μαθητή (παρέχεται από το σχολείο)

 

2.     Βιβλιάριο Υγείας του Παιδιού που θα φαίνονται  ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

 

3.     Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (το έντυπο το παρέχει το σχολείο και το συμπληρώνει ο παιδίατρος).

 

4.     Λογαριασμός ΔΕΗ, ή ΔΕΥΑΗ, ή σταθερού τηλεφώνου ή συμβόλαιο κατοικίας των γονέων,  ως αποδεικτικό στοιχείο της διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή.

 

5.     Βεβαίωση Φοίτησης στο Νηπιαγωγείο

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Αγαπητοί γονείς/ κηδεμόνες, μαθητές και μαθήτριες, ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!

Σύμφωνα με το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  και κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Ειδικών, το πρωτόκολλο λειτουργίας των σχολείων επικαιροποιείται, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες της νέας φάσης της πανδημίας και στα χαρακτηριστικά της μετάδοσης της μετάλλαξης Όμικρον. Οι αλλαγές στο πρωτόκολλο στοχεύουν στην ενίσχυση και γενίκευση των ελέγχων. Έτσι, η επιστροφή στα Σχολεία μετά από την περίοδο των διακοπών θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης, την Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022 και οι οδηγίες για την επιστροφή έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

  • Την εβδομάδα 10-15 Ιανουαρίου, θα διενεργηθούν 3 self test  αντί για 2  από τους μαθητές και τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και θα προσκομιστούν τη Δευτέρα (10/1), την Τρίτη (11/1) και την Παρασκευή (14/1). Αυτός ο ενισχυμένος έλεγχος θα πρέπει να διενεργηθεί τις τελευταίες 24 ώρες πριν την έναρξη του σχολείου και στοχεύει στον περιορισμό της διασποράς του ιού, δεδομένης της ιδιαίτερης περιόδου των γιορτών με τους αυξημένους συγχρωτισμούς. Την ίδια περίοδο, οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να προμηθευτούν ένα self test δική τους δαπάνη, επιπλέον των δύο τακτικών τους rapid test . Κανένα παιδί τη Δευτέρα δε θα μπορέσει να μπει στο σχολείο χωρίς τη βεβαίωση αρνητικού self test.
  • Τα δύο εβδομαδιαία self test πλέον θα διενεργούνται όχι μόνο από τους μη εμβολιασμένους μαθητές αλλά επίσης και από τους εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Το μέτρο αυτό στοχεύει στον έγκαιρο εντοπισμό των κρουσμάτων, δεδομένης της μεταδοτικότητας της νέας μετάλλαξης του ιού και σε εμβολιασμένους και δεδομένης της εμβολιαστικής κάλυψης της μαθητικής κοινότητας.
  • Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, φεύγουμε από την λογική του «σταυρού», δηλ. των αυξημένων ελέγχων μόνο στα παιδιά που κάθονται κοντά στο κρούσμα, και επεκτεινόμαστε σε αυξημένους ελέγχους σε όλο το τμήμα.Πλέον όλοι οι μη εμβολιασμένοι μαθητές θα κάνουν δωρεάν τεστ, κάθε μέρα, για 5 ημέρες. Συγκεκριμένα, θα κάνουν δύο rapid και ένα self test  σε διάστημα 5 ημερών, επιπλέον των δύο σταθερών self test την εβδομάδα, άρα 5 τεστ σε 5 ημέρες. Οι εμβολιασμένοι μαθητές θα κάνουν ένα self test, επιπλέον των δύο εβδομαδιαίων self test, δηλαδή συνολικά τρία self test δωρεάν την εβδομάδα.

Συχνές ερωτήσεις:

Αλλάζει κάτι στα δικαιολογητικά με τα οποία πρέπει να προσέρχονται οι εκπαιδευτικοί στις σχολικές μονάδες;

Όχι. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά των ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών διατηρούνται ως έχουν. Οι δηλώσεις για πιστοποιητικά εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού rapid test  ή self test μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες θα συνεχίζουν να υποβάλλονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr.

Τι θα γίνεται αν μαθητής διαγνωστεί θετικός σε COVID-19; Για πόσο καιρό προβλέπεται καραντίνα; Πότε και με ποιους όρους επιστρέφει στο σχολείο;

Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό self test .Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό self test (ή rapid test) η απομόνωση θα παρατείνεται.

Τι θα γίνεται αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός σε COVID-19; Για πόσο καιρό προβλέπεται καραντίνα; Πότε και με ποιους όρους επιστρέφει στο σχολείο;

Αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό self test για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, και αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή PCR) για τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό self test ή rapid test  , η απομόνωση θα παρατείνεται. Όταν εξέλθουν από την καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες

Τι προβλέπεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα επιβεβαιωμένου περιστατικού COVID-19 εκτός σχολείου; Δηλαδή, τι γίνεται όταν, π.χ., υπάρχει κρούσμα στο σπίτι;

Αν πρόκειται για εμβολιασμένους μαθητές, τότε προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και κάνουν τρία self test τις ημέρες 0-1, 3 και 5-7.

Αν πρόκειται για μη εμβολιασμένους μαθητές, τότε παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν self test την 5η ημέρα μετά την έκθεση.

Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι και με ενισχυτική δόση ή εκπαιδευτικοί εμβολιασμένοι με 2 δόσεις τους τελευταίους 6 μήνες ή με μία δόση του εμβολίου J&J τους τελευταίους 2 μήνες, προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (rapid  ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Οι εκπαιδευτικοί φορούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες από την έκθεση.

Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι με 2 δόσεις πάνω από 6 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή με μία δόση του εμβολίου J&J πάνω από 2 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή ανεμβολίαστοι, παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (rapid tet  ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Μετά την 5η ημέρα, οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Τι ισχύει για τους ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν νοσήσει;

Οι ανεμβολίαστοι μαθητές ή εκπαιδευτικοί που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου τριμήνου έχουν το ίδιο καθεστώς με τους εμβολιασμένους μαθητές ή εκπαιδευτικούς αντίστοιχα.

Πότε θα γίνεται τηλεκπαίδευση;

Τηλεκπαίδευση θα γίνεται κατ’ εξαίρεση σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιλαμβάνουν και τις ακόλουθες:

Αν σε ένα σχολικό τμήμα εντοπιστούν ταυτόχρονα επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 σε παραπάνω από τους μισούς (50%+1) μαθητές του.

Αν εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δάσκαλος/νηπιαγωγός, μη ειδικότητας) νοσεί, και δεν υπάρχει δυνατότητα από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης για άμεση αναπλήρωσή του αλλά προβλέπεται τηλεκπαίδευση από άλλον εκπαιδευτικό.

Αν εκπαιδευτικός είναι θετικός, και ενώ βρίσκεται σε απομόνωση, επιθυμεί να κάνει τηλεκπαίδευση, σε προαιρετική βάση.

Για τους μαθητές οι οποίοι έχουν ένα από τα σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, τα οποία αναφέρονται στο Παράρτημα Ι του πρωτοκόλλου «Μέτρα προστασίας και πρόληψης διασποράς του ιού SARS– CoV-2 στις σχολικές μονάδες» και συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, μπορούν να προμηθευτούν από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά  self test  από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΗΛΟ

 Στο πνεύμα των Χριστουγέννων, οι μαθητές των Ε΄  και ΣΤ΄ τάξεων δημιούργησαν χριστουγεννιάτικα στολίδια από πηλό στο μάθημα των Εικαστικών με την εκπαιδευτικό Αμοργιανού Τζιρβελάκη Σοφία. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον πηλό σαν υλικό, έμαθαν πως μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν για να δώσουν μορφή στις δημιουργίες τους και με την βοήθεια διαφόρων εργαλείων, όπως οδοντογλυφίδες και κουπάτ, δημιούργησαν τα δικά τους στολίδια. Τέλος, οι μαθητές χρωμάτισαν τα δημιουργήματα τους για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα!














ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης  στο μάθημα των εικαστικών με την εκπαιδευτικό Αμοριανού Τζιρβελάκη Σοφία, έντυσαν σοκολάτες με χαρτόνια  και τις μετέτρεψαν στις πιο γνωστές Χριστουγεννιάτικες φιγούρες.







ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ

 Φέτος εκτός του καθιερωμένου στολισμού, στολίσαμε τις τάξεις της Α' δημοτικού με επιτοίχια έλατα. Στο μάθημα των Εικαστικών, με την εκπαιδευτικό Αμοριανού Τζιρβελάκη Σοφία,  οι μαθητές ζωγράφισαν το δικό τους ατομικό Χριστουγεννιάτικο Δέντρο και τα ενώσανε, δημιουργώντας ένα μεγάλο ομαδικό Χριστουγεννιάτικο Έλατο! Επιπλέον, οι μαθητές έφτιαξαν  χάρτινα και τρισδιάστατα έλατα που στόλισαν με πλαστελίνη.













Γνωρίζω τον εαυτό μου και το σώμα μου!

Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι μαθητές της  ΣT τάξης ασχολήθηκαν με το θέμα Ψυχική Υγεία και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.

Ο τίτλος του προγράμματος ήταν : Γνωρίζω τον εαυτό  μου και το σώμα μου και έφτιαξαν ένα κολάζ για το πως αντιλαμβάνονται το ολόγραμμά τους...



Η ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΩΝ

                                                                                    

Η ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΩΝ 

Η  Ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving Day) στο ΣΤ2 με την εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας, Τριγωνάκη Ελένη. 

Τα παιδιά είδαν βίντεο σχετικά με τα έθιμα και τις παραδόσεις της ημέρας αυτής και εστιάσανε κυρίως στο θέμα της ευγνωμοσύνης (thankfulness).  Έπειτα οι μαθητές έφτιαξαν το δικό τους "Δέντρο της Ευγνωμοσύνης'" (Thankfulness Tree), βάζοντας φυλλαράκια με όλα αυτά που είναι σημαντικά για αυτούς. 



Erasmus+ "We Read, There We Are" Ταξίδι στη Ρουμανία

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ "We Read, There We Are"

 Ο Ερωτόκριτος, ένα από τα αριστουργήματα της ευρωπαϊκής αναγέννησης, ταξίδεψε στο Μπακάου της Ρουμανίας κι έγινε γνωστός σε εκπαιδευτικούς και μαθητές από την Ρουμανία, Πολωνία, Τουρκία και Λιθουανία!






Erasmus+ "We Read, There We Are" Ταξίδι στη Ρουμανία

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ "We Read, There We Are"

 Η επίσκεψη μας στο Δήμαρχο του Μπακάου

https://www.facebook.com/1027173667393990/posts/4312923775485613/